Προϊστορικές Εξερευνήσεις

Νηπιαγωγείο, Α' και Β' Δημοτικού


                     Τάξη: Νηπιαγωγείο, Α' και Β’ Δημοτικού
 Αριθμός παιδιών: 20 - 25 ΔΕΠΠΣ: 
Γλώσσα, Ιστορία, Μαθηματικά, Μελέτη Περιβάλλοντος
Διάρκεια: 90 λεπτά Σχολική Χρονιά: 2024 - 2025 Θεματική Ενότητα: 
Φροντίζω το Περιβάλλον: Παγκόσμια και Φυσική/Πολιτιστική Κληρονομιά
Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία: Γνωριμία με επαγγέλματα

Με αφορμή ένα προϊστορικό κόκκαλο, τα παιδιά καλούνται να μελετήσουν και να εξερευνήσουν την παλαιότερη ζωή στη Γη. Αναλαμβάνοντας το ρόλο του παλαιοντολόγου, τα παιδιά γνωρίζουν την επιστήμη της παλαιοντολογίας και κατανοούν τα βασικά στάδια της έρευνάς της: εργασία πεδίου, προετοιμασία και διαχείριση των απολιθωμάτων. 

Πώς γίνεται, όμως, η έρευνα πεδίου; Ποιες εργασίες περιλαμβάνει η διαχείριση των ευρημάτων και πώς εκτίθενται αυτά;

Τα παιδιά ανασκάφτουν τα πιο γνωστά προϊστορικά ζώα! Στη συνέχεια, μελετούν και αναγνωρίζουν τα βασικά τους χαρακτηριστικά με στόχο να ταξινομήσουν τα είδη που έχουν ανακαλύψει. Με αφορμή τα ευρήματά μας, γνωρίζουμε τους πιο διάσημους παλαιοντολόγους και ετοιμάζουμε την πιο συναρπαστική έκθεση παλαιοντολογίας!